Dolce & Gabbana | Fall Winter 2012/2013 Full Fashion Show

// // 11 comments
Włoski przepych tworzy barok XXI wieku

Bogata złota ornamentyka (biżuteria powala przepychem)
tkaniny jak barokowe obrazy: kwiaty, kupidyny
tkaniny typu brokat - w tym na torebkach, ornamentyka barokowa tych tkanin
bufiaste rękawy, gorsetowe formy,
falbanki, koronki; układane warstwowo, koronkowe stójki, kołnierzyki

a do tego wyraźne tendencje na następny sezon:
długie rękawiczki
bezrękawniki i rękawy 3/4
krótkie peleryny i bolerka
spódnice ołówkowe
proste, minimalistyczne formy
krótkie żakiety, w tym a'la Chanel (ukłon w stronę? )





 
VASE OF FLOWERS - 1706 - RACHEL RUYSCH
KUNSTHISTORISCHES MUSEUM, VIENNA
 

11 komentarzy: Leave Your Comments

  1. nie przepadam za tego typu biżuteria, za tym przepychem - kojarzy mi się z tandetą ... zobaczymy może w raz z nowym sezonem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, każdy potrzebuje odrobiny oddechu czasami :) poskładania myśli itp :) ja widzę, że dzięki blogowi się odrobinę zmieniłam tzn lepiej widzę siebie, i łatwiej mogę określić swój styl :) od zeszłego roku trochę on ewoluował - może nie robię nie wiadomno jakich eksperymentów ale dla mnie to jest wyzwanie ubrać samą siebie dobrze :) zajmuję się stylizacją - z tym nie mam problemu z określeniem tego co do kogo pasuje itp ale jeśli o mnie chodzi...sama sobą zająć się nie potrafiłam - teraz się to zmieniło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe,taki styl do Włoszek pasuje... a ja widzę nowy blog, a gdzie tamten? Szkoda, że go nie ma...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak ludzie na to zareaguja:)
    Nie do wszystkich taka stylizacja bedzie pasowac, ale moda wciaz zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, dobrze, że tak do końca nie zniknęłaś z sieci, bo byłoby mi Ciebie brak..;-) musisz, ale to koniecznie MUSISZ wrócić do starego bloga!!! nie pma poddawania się!!! przerwy są dobre, a owszem, byle krótkie..bo im dłużej zwlekasz tym szybciej to traci sens niestety...

    odnośnie całego tego syfu blogowego...też mnie to wszystko wkur....czasem zaślę jakiejś bloggerce jadowity komentarz pod postem...wiem,że to nie jest dobra metoda, ale czasem czuję się bezsilna...Gdy jest mi źle, powtarzam sobie: "bądź sobą bądź sobą" i na chwilę pomaga...Wydaje mi się, że to jedyna metoda by jakoś przetrwać ten blogowy boom i całą tę komercyjną otoczkę..bo nie wygramy z wiatrakami, o nie ;-//

    wczoraj wzięłam się do roboty i umieściłam na darmowym portalu ogłoszenie, że szukam fotografa, który będzie chciał ze mną współpracować...mam dosyć tych amatorskich zdjęć, które psują efekt stylizacji..nie mówiąc już o kolorach...Zdjęcia tak naprawdę są najwazniejsze!! Co z tego, że masz zajebiste ciuchy na sobie, których Twój aparat i "fotograf" nie potrafią odzwierciedlić na zdjęciu??;-/ lol
    zresztą wiesz o czym mówie..

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie sama nie wiem jak mi pójdzie...bo jak na razie blog zszedł na drugi plan, a na pierwszy wyłoniła się moja działalność, którą wkrótce zakładam (yuppi!)
    mam już swoją stronę internetową, wizytówkę i ulotka w drodze! no i zaczynam szukać poważnych klientów, bo jak na razie robiłam projekty dla znajomych i rodziny (tak się zawsze zaczyna...);-)
    generalnie mój blog na pewno się zmieni, tzn zmienię się ja...od 3 tygodni namiętnie segreguję garderobę i co kilka dni pozbywam się ubrań, ktore chciałam sprytnie przechomikować ;-P niechciane i niekochane rzeczy są już uwięzione w worze dla młodszych kuzynek! a ja stawiam na minimalizm i ciekawe smaczki..co z tego wyjdzie...nie wiem? proces wymiany garderoby trwa średnio 2 lata...jeśli będę konsekwentna, może uda mi się szybciej ;-P dosyć mam tej masówki w szafie i poza nią!!! chcę mieć mniej, a lepiej ;-) oł jeoooo dobra, zamykam się;-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki barokowy przepych. Wspaniałe dzieła sztuki ta kreacja i biżuteria
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja fantastyczna, ale wiadomo co dobrze wyglada na wybiegu nie zawsze sprawdzi sie w zyciu codziennym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham taki styl i wyczucie gwarancji jakość poprzez ludzi - elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  10. o prosze, a tu mnie jeszcze u ciebie nie bylo, podoba mi sie forma notatnika! bede miala cie na oku!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak ! jestem zachwycona ich kolekcją! doskonałe porównanie, mi tez przywodzi na myśl barokowe dekoracje.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń